Op basis van jouw organisatiedoelstellingen ontwikkel en organiseer ik praktijkgerichte concept- en vaardigheidstrainingen. Je organisatie, je doelstellingen, je behoeften, je medewerkers, je klanten en je markt bepalen het programma.
Meerdere keren per jaar organiseer ik samen met Van der Bijl Trainingen eendaagse en meerdaagse open trainingen in de omgeving van Breda op inspirerende locaties. Door de dynamische en interactieve setting leer je veel van de andere deelnemers, afkomstig uit de retail, zakelijke dienstverlening, techniek, handel en industrie. Het trainingsaanbod is gevarieerd en richt zich op strategie, leiderschap en klantgerichtheid.
Tijdens deze sessie ontwikkel je met je team een aansprekende toekomstvisie en strategische focus. Een krachtige en effectieve aanpak die leidt tot hoge betrokkenheid en significant betere resultaten.
Dit Strategisch Plan helpt je om iedereen binnen je team en organisatie effectief te betrekken om met een gezamenlijke focus de toekomstvisie te realiseren.
Duur: 2 dagen
Aan de hand van de Strategische doelen ontwikkelen (afdelings-) managers met hun medewerkers motiverende project- en actieplannen, incl. bijbehorende KPI's om hun doelen te realiseren.
Duur: 1 dag
Als leidinggevende wil je dat je team alles uit zichzelf haalt. Je wil medewerkers inspireren en helpen bij het behalen van concrete doelen. Jouw stijl van leidinggeven is hierbij doorslaggevend.
Duur: 3 dagen
Alles communiceer je en je kunt niet niet-communiceren. Bewustwording van je communicatiestijl draagt bij aan een effectievere persoonlijke communicatie en een beter resultaat.
Duur: 1 dag
Klantgerichte organisaties zijn het meest succesvol in de markt. Een klantgerichte houding leidt tot tevreden medewerkers en tevreden klanten die meer besteden en terug blijven komen.
Duur: 2 of 3 dagen
Als ondernemer wil je graag dat jouw offertes klanten over de streep trekken. Het gaat om veel meer dan alleen de prijs. Je wil doeltreffend verwoorden wat de voordelen zijn om met jou in zee te gaan.
Duur: 1 dag
Je wil effectiever zijn in alles wat je doet en gemakkelijker meer bereiken. Je wil meer grip op je plannen. Hiervoor is belangrijk dat je meer inzicht krijgt in jezelf en je relatie met anderen.
Duur: 2 dagen
In je presentatie wil je meer controle over de (eerste) indruk die je maakt. Het is daarbij belangrijk dat je je boodschap effectief overbrengt. Naast de inhoud is lichaamstaal essentieel.
Duur: 1 dag
Klantgericht denken, doen en communiceren. Als succesvol ondernemer heb je een fantastisch product. Maar hoe staat het met de klantbeleving in jouw organisatie? is de ‘customer journey’ op orde?
Duur: 1 dag
Je wil bouwen aan een team van hoogbetrokken medewerkers. Waar gezamenlijk met gevoel van eigenaarschap wordt gefocust op continue verbetering van processen om doelen te realiseren.
Duur: 3 dagen
ONLINE – Als leidinggevende op afstand wil je graag optimaal in gesprek blijven met je medewerkers. Je wil ze het vertrouwen geven om goed te blijven presteren en ze loslaten. Lukt dat?
Duur: 2 dagdelen
Als ondernemer wil je dat je verkoopmedewerkers weten HOE klanten bij je kopen. Medewerkers kunnen beter de focus leggen op het koopproces van klanten dan op de kennis van hun product.
Duur: 1 dag