Klantgericht Werken
Als succesvol ondernemer heb je een fantastich product. Maar hoe staat het met de klantbeleving in jouw organisatie? Heb je tevreden, loyale klanten en tevreden medewerkers? Sluiten alle werkprocessen en alle communicatie aan op wat klanten willen? Een klant- en servicegerichte houding van iedereen in je organisatie is hiervoor essentieel. Kortom, de ‘customer journey’ moet onder de loep genomen worden. Als je de ‘customer journey’ van je organisatie verbetert, levert je dat onderscheidend vermogen op. Deze training zorgt ervoor dat je met kop en schouders uitsteekt boven je concurrenten in de markt. Je maakt het verschil!
Samen met Van der Bijl Training organiseer ik meerdere keren per jaar een verrassende eendaagse open training ‘Klantgericht denken, doen en communiceren’. Deze training zorgt ervoor dat je in staat bent om niet alleen te voldoen aan de verwachtingen van klanten, maar deze ook kan overtreffen. Je krijgt belangrijke vaardigheden onder de knie om in te kunnen spelen op de wensen en behoeften van klanten en collega’s.
Met deze training help ik je aan meer business, meer omzet en meer rendement.
De training is bedoeld voor alle medewerkers met direct of indirect klantcontact.
Klantgericht handelen
Verwachtingen
Klantgerichtheid zichtbaar maken
Klantcontact
Interne klantgerichtheid
Klantgericht communiceren